آه از آنان که

آه از آنان که
در قلبمان جا دارند
وخود بی خبرند!
دیدگاه ها (۱)

آه از آنان کهدر قلبمان جا دارند وخود بی خبرند!

السلام علیک یاصاحب الزمان.عج.اللهم عجل لولیک الفرج

اه ه اه اه اه 😂🤌😄🔞😹

واکنش جیسو = اه اه اه چندش 🤣😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط