خواستم عصر بزارش😅 ویس خراب شد

خواستم عصر بزارش😅 ویس خراب شد
دیدگاه ها (۱)

😒 😒 😒

از بس اینجا پره عکس ادمای کره اییه فک میکنم اومدم کره😭 😂

خواستم بگم من حالا حالاها از ویس نمیرماااا

خب خب خب با اجازتون از ویس میرم . هرچند برا کسی مهم نیس . ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط