من نباشم برا کی بخندی ؟؟؟ :)

من نباشم برا کی بخندی ؟؟؟ :)
دیدگاه ها (۱)

شاید خدا کاری کنع ....🎈 ❤

💊 مسکن میخوری دردات تسکین شهمسکن میخوری پلکات سنگین شهکه شای...

رفیق اگه تو نباشی ....!!!من دیگه به کی بگم "لاشی" ؟؟؟؟ :) 😊

جیغ بکشآبرومو بیشتر ببری :) ✌ 😏 awwlie😉 ❤ ❤ ❤

میشه بخندی...?''

زندگی کوتاه استنه غمش می ارزدو نه شادی ماندن دارد......بهتری...

شاید نباشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط