بوبا ولش کنین خووووو شاید دوس نداره

بوبا ولش کنین خووووو شاید دوس نداره
یا اصن شاید اینجوری راحت ترههههه

لعنت برشیطوووووون
خخخخ
دیدگاه ها (۳)

هن!!!؟؟اهیییین!!؟؟؟

عجب سگ سمجیم بوداااااااعول کن نبودااااااااعخخخخاااااااع

بوفرمایید بوووفرمایید شیکست عشقی باطعم نارگیلخخخخخخ

هی خداااااا شوکرتاین خوشی هارو ازما نگیییر

تو کره شمالی سوال کردن اگر رهبر شما رو بزنن شما چکار میکنید ...

واقعا حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط