❞ هیچی نمیگم فقط میتونم براش بمیرم~

❞ هیچی نمیگم فقط میتونم براش بمیرم~
دیدگاه ها (۱)

یه سری از استفا خبر کامبک به مناسبت دهمین سالگرد اکسو رو داد...

❞ داره کرم میزاره روی سر قلابش:) جوری که پشماش ریخته

شخصی در فضای مجازیش پیامی با این متن رو گذاشته📨"اکسو دارن کا...

❞ جونگینی توی قسمت آخر BucketList✨

میتونم براش بمیرم 😖💖

نه میتونم زندگی کنم نه میتونم بمیرم

دیگه هیچی نمیگم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط