متأسفانه اکثر جاسوسان دستگیر در ارگان های نظامی، پلیس بود

متأسفانه اکثر جاسوسان دستگیر در ارگان های نظامی، پلیس بودند و همینا موقعیت سرداران و دانشمندان رو لو دادند.
حالا فهمیدین از کجا خوردیم؟
افغانی مگه محل اسکان فرماندهان نظامی و دانشمندان هسته ای رو بلده؟
یه عده بی عقل روی این قضیه مانور دادن
دیدگاه ها (۰)

در پنجم مرداد، عملیات مرصاد با رشادت رزمندگان اسلام، نقطه پا...

با دقت ببینید

وهابیت حرامزاده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط