ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﻏﻴﺮ ﻣﻨﻄﻘﻴﻪ ﺗﻮ ﻻﻳﻚ ﻧﻜﻦ ...

ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﻏﻴﺮ ﻣﻨﻄﻘﻴﻪ ﺗﻮ ﻻﻳﻚ ﻧﻜﻦ ...
بعضـﻴـﺎ ﻫـﻢ ﻫـﺴـﺘـﻦ ﮐـﻪ ﺑـﺎﻫـﺎﺗـﻦ،ﻭﻟـﻲ
ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ
ﺑـﺎ ﮐـﺴـﺎﻱ ﺩﻳـﮕـﻪ ﻫـﻢ ﮔـﺮﻡ ﻣـﻲ ﮔـﻴـﺮﻥ ﮐـﻪ
ﺍﮔـﻪ ﺑـﺎ
ﺗـﻮ ﺑـﻪ ﺑـﻦ ﺑـﺴـﺖ ﺧـﻮﺭﺩﻥ ﺧـﻴـﺎﻟـﺸـﻮﻥ ﺭﺍﺣـﺖ
ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻮﭼـﻪ ﻱ ﺑـﻌـﺪﻱ ﻳـﮑـﻲ ﻣـﻨـﺘـﻈﺮﺷـﻮﻥ
ﻫـﺴـﺖ. ﺗـﻮ ﻗـﺎﻧـﻮﻥ ﺭﻓـﺎﻗـﺖ ﺑـﻪ ﺍﻳـﻨـﺎ
ﻣیگـن::::::: ل ا ش ی .....
دیدگاه ها (۴)

.

همین الان یهویی خخخ

وقتی بغض میکُنیوقتی دآغونیوقتی دلِت شکست هدقیقا همین وقتآانق...

:-))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط