اگرآمدی بدلت بد نیار
اگرآمدی بدلت بد نیار
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه است تنهائی من یه کمی
مرده ام!!!
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه است تنهائی من یه کمی
مرده ام!!!
- ۱.۸k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط