خیلی ناراحت شدم انشاا... پیدا میشه

خیلی ناراحت شدم انشاا... پیدا میشه
دیدگاه ها (۲)

راستشو بگوووووو؟

کیهههههه؟...

اینم عکسای سگ های من و کیم نانا اخرش گذاشت سگ بخرم

کیم نانا نمیزاره سگ بیارم خونهمنم اینو نیگه میدارم به عنوان ...

واقعا دلم شکست

خیلی ناراحت شدم🖤💔🖤💔

@yeralti_dizi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط