من بدبختم چون هیچ کس دوست نداره

من بدبختم چون هیچ کس دوست نداره
دیدگاه ها (۵)

همه های زندگی من شده ی قلب شکست

شایدهرگزنه نتوانم شادباشم

دلم خیلی گرفت اما باامام رضا درددل می کینم

قلبم تقدیم اون کسانی خواهم کردکه نگفت دوست دارم

این منو دوست بدبختم بودیم چون معلم ریاضی گفت من آنلاین قبول ...

ما که تا حالا عاشق نشدیم ولی از اونجاکه تو همه مورد بدبختم م...

هیچکس منو دوست نداره:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط