آرزو میکنم کسی کنارتون باشه که

آرزو میکنم کسی کنارتون باشه که
با نگاه کردن به چشمهاتون
حال دلتون رو بفهمه💗🙂
دیدگاه ها (۰)

«بازیچه ی ایام، دل آدمیان است...»

زبانتان خوب میچرخد،ظاهرتان زیباست،ولے عُمقی ندارید‌.ضربه مغز...

فارغ از هر چه که ناراحتم میکند، از بابت تو خوشحالم♥️

شاید نیوتن؛ عاشق نبود وگرنه هیچ جاذبه ایی جای چشمان کسی که د...

اهنگ

الهی همیشه حال دلتون خوب باشه🌷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط