ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗــﺎﺳـﻒ، ....

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺗــﺎﺳـﻒ، ....
ﺑـﺮﺍﯼ ﺗﻤـﺎﻡ ﮐﺴﺎﻧــﯽ ﮐـﻪ.....
ﺑـﺎ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯿـﮑﻨﻨــﺪ .....
ﺣـﺲ ﻧﻤﯿـــﮑﻨﻨـــﺪ.....
ﻧﻤـﯽ ﺷﻨﻮﻧــــﺪ.....
نمیچشــــند ......
ﻓﻘـﻂ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﺘﻬـﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨــﺪ!
خدایـــا ......
به آدم هایت بیاموز......
تــــو خدایــــی نه آن ها ......
دســـت از خدایی کردنـــشــان بردارند..
دیدگاه ها (۳)

♥♥♥

♥♥♥

تو زن بمان، بگذار بگویند ارزش زندگیِ تو نیمِ "مَرد" استمردی ...

ﻏــﻤﮕﻴﻦ ﺗــﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣــﺎ ﺍﻧﺴــﺎﻧﻬﺎﺭﻭﺯﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴـــﺎﺱ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط