دمتون گرم بچه ها

دمتون گرم بچه ها
دیدگاه ها (۲)

شَبِ قَـدر شَبِ بیدار شدن است نه بیدار ماندن دعا کنیم بیدار...

امشب شب احیاست ؛یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را". . . . "یک با...

افتخار میکنم که یه ایرانی هستم

ایول بچه ها هر دو عالی بودید مثل همیشه

بسم الله

بچه ها دمتون گرم که ما رو حمایت کردید ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط