ما اکثر مواقع تو روابط دوستیمون دچار اشتباه میشیم این به
ما اکثر مواقع تو روابط دوستیمون دچار اشتباه میشیم این به این معنی نیس که ما بد هستیم و مشکل از ماس...این به این معنیه ما آدم ها رو با نقاب دیدیم....مرور زمان و حال بد و افسردگی های شما درجه و ارزش اون آدم رو تعیین میکنه..دوستان ما اغلب منفعت طلبند....اوایل دوستی بخاطر انرژی های مثبتی که از ما می گیرن خیلی باهامون در ارتباطن...اما به محض اینکه شما وارد دوره طلاییه ناخوشی،افسردگی،حال بد می شوید اونا هم نقابشونو برمی دارن...و به شما ثابت می کنن که اون آدمی که نشون دادن نیستن...قطع روابط دوستی هایمان به ما صدمه میزنه....نه برای قطع رابطه...برای اینکه ما اون آدم رو فراتر از آنچه که بود در ذهنمون ساختیم...و شاید بهتره بگیم اون آدم نقابی فراتر از خودش بودن رو برای ما گذاشته بود....من توی اینجور روابط خیلی زود میکشم کنار...نه به این دلیل که دگ به اون دوست فکر نمی کنم..نه...به این دلیل که ارزش اون آدم برای من تا حد خودش پایین اومده...و من انرژیم رو برای دوستانی میذارم که لحظات سخت زندگی(به خصوص اگه این لحظات طولانی مدت بشن) در کنارم هستن و تمام انرژی هایی که در زمانی حالم خوب بود بهشون دادم بهم پس میدن....این یعنی بازخورد....قانون نیوتن...هر عکسی یه عکس العملی داره....ما مدیون اینجور آدما هستیم....نه آدمای منفعت طلب...منفعت فقط چیزی خواستن یا پول طرف رو بالا کشیدن نیس...منفعت گاهی همین گرفتن انرژی هاییه که از ما می گیرن و دگ پس نمیدن .
- ۵.۵k
- ۱۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط