تو اتوبوس عطسه کردم"
تو اتوبوس عطسه کردم"
واکنش حضار:
زهر مار ، حالا همه مریض میشن . آقا شما میتونستی با آژانس بری محل کارت .خلاصه هرکسی چیزی بارم کرد.
ده دقیقه بعد یه دختره عطسه کرد
واکنش حضار :
یاااا صاحب صبر
عافیت باشه
ایشالا خیره
بخاری هارو روشن کنین
آقا اون پنجره رو ببند یخ کردن همه !!!
واکنش حضار:
زهر مار ، حالا همه مریض میشن . آقا شما میتونستی با آژانس بری محل کارت .خلاصه هرکسی چیزی بارم کرد.
ده دقیقه بعد یه دختره عطسه کرد
واکنش حضار :
یاااا صاحب صبر
عافیت باشه
ایشالا خیره
بخاری هارو روشن کنین
آقا اون پنجره رو ببند یخ کردن همه !!!
- ۱.۸k
- ۰۲ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط