خود رهبری و تشکیلات رسانه ای دفتر ایشون اقتضائات زمان رو
خود رهبری و تشکیلات رسانه ای دفتر ایشون اقتضائات زمان رو متوجه میشن که تو پلتفرمهای اینجوری اکانت میسازن و با زبانهای مختلف با مردم جهان صحبت میکنن
بعد این میاد از عصر اعلامیه و نوار کاست حرف میزنه!
دقیقا تو مسائل دیگر هم همینن فکر میکنن هنوز دهه 40_50_60ه که هر چی بگن مردم میگن چشم و اینجوری تمام تحلیلها و پیش بینی ها و پیشنهادهاشون به ضرر کشور تموم میشه!
جای این خزعبلات باید به مدعیان آزادی بیان نهیب بزنید که یه اکانت رهبر رو هم تحمل نمیکنن ولی خودشان هزاران رسانه دارن که اگر کسی جلوش سدی ایجاد کنه سریع متهم میکنن به مسدود سازی آزادی بیان و حقوق بشر و...
بعد این میاد از عصر اعلامیه و نوار کاست حرف میزنه!
دقیقا تو مسائل دیگر هم همینن فکر میکنن هنوز دهه 40_50_60ه که هر چی بگن مردم میگن چشم و اینجوری تمام تحلیلها و پیش بینی ها و پیشنهادهاشون به ضرر کشور تموم میشه!
جای این خزعبلات باید به مدعیان آزادی بیان نهیب بزنید که یه اکانت رهبر رو هم تحمل نمیکنن ولی خودشان هزاران رسانه دارن که اگر کسی جلوش سدی ایجاد کنه سریع متهم میکنن به مسدود سازی آزادی بیان و حقوق بشر و...
- ۶۱۲
- ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط