اخ اخ ک چقد خوشگذشت....

اخ اخ ک چقد خوشگذشت....
دیدگاه ها (۸)

یاد سرش خخخخخخ دوس.جوونیم

ووووییی خدااا نااازه کرده برام

یهوییییی دریاااااااا......

به به خیلی چسبیددددد

اونجایی فهمیدم چقد عاشقتم ک دلیلی برای دوست داشتنت نداشتم‌ و...

کنسرت تمپا روز اولوایییی ک چقد جذابنننن:)

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط