گران باش تا بهای تو را بپردازند..به کسی تخفیف نده..خود را
گران باش تا بهای تو را بپردازند..به کسی تخفیف نده..خود را از بین اجناس بنجل و ارزان قیمت بیرون بیاور.. چرا همیشه این تویی که باید کوتاه بیایی؟ و ببخشی.. گاهی نباید بخشید..تا باور کنند که تو هم رفتن را بلدی..رها کردن و دل کندن را هم بلدی..
- ۱.۲k
- ۲۱ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط