من بودم و دل بود و کناری و فراغی
من بودم و دل بود و کناری و فراغی
این عشق کجا بود که ناگه به میان جست ؟!
این عشق کجا بود که ناگه به میان جست ؟!
- ۲.۳k
- ۲۵ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط