من همیشه همون دشمن بودم🙂🖤

من همیشه همون دشمن بودم🙂🖤
دیدگاه ها (۳)

؟¡....

غمی بی پایان:)

قدر سه نفر رو بدونید🙂👌

حیف از دل سادم🙂💔

همیشه آماده برا کشتن دشمن وطنم .

رفیق همیشه باهم باشیم تا دشمن نخنده

من همیشه بودم‏حتى وقتی بریده بودم‏دلخور بودم‏حتى وقتی حالشو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط