خیلی دارم سعی میکنم کاری نکنم
خیلی دارم سعی میکنم کاری نکنم
چیزی نگم
پست غمگینی نذارم
روزای عید کسی خراب شه
ولی دلم گرفته همین
nocm
چیزی نگم
پست غمگینی نذارم
روزای عید کسی خراب شه
ولی دلم گرفته همین
nocm
- ۸۶۲
- ۰۱ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط