عرض ادب خدمت تمام دوستان عزیز. با اجازه از تک تک شما عزیز
عرض ادب خدمت تمام دوستان عزیز. با اجازه از تک تک شما عزیزان به دلیل آمادگی برای آزمون ارشد از حضورتان برای مدتی مرخص میشم. تمامی شما دوستان خوب و با احساس و محترم من هستید. برای تک تک شما عزیزان بهترین ها را آرزومندم........
از یه گروه دزدیدم خیلی کلاس داره گفتم منم بگم...😃 😃 ☺ ️
از یه گروه دزدیدم خیلی کلاس داره گفتم منم بگم...😃 😃 ☺ ️
- ۲.۱k
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط