کاش یادت بمونه کی،کِی حواسش بهت بود.
کاش یادت بمونه کی،کِی حواسش بهت بود.
وقتی هوای دلت بارونی بود،زیر سایه قلبه کی جات امن بود,کاش یادت نره کی تو حاله بدت،حاله خوبشو فراموش کرد!
وقتی هوای دلت بارونی بود،زیر سایه قلبه کی جات امن بود,کاش یادت نره کی تو حاله بدت،حاله خوبشو فراموش کرد!
- ۱۰.۸k
- ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط