بچه ها برای اونایی که حامیمو ناراحت میکنن
بچه ها برای اونایی که حامیمو ناراحت میکنن
تاسف میخورم واقعا که یک ذره درک کنید
من به جای حامیم ناراحت شدم چه برسه به حامیم ببینید اگه حامیم اینستا نداشته باشه
ما با هیچی از حامیم خبر نداریم لطفا درک کنید 😒😭
ببینید اگه حامیم نباشه منم نیستم 😭
نمیتونم زنده بمونم😭
تاسف میخورم واقعا که یک ذره درک کنید
من به جای حامیم ناراحت شدم چه برسه به حامیم ببینید اگه حامیم اینستا نداشته باشه
ما با هیچی از حامیم خبر نداریم لطفا درک کنید 😒😭
ببینید اگه حامیم نباشه منم نیستم 😭
نمیتونم زنده بمونم😭
- ۲.۱k
- ۰۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط