لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

💙: لطفاً یه قلب بذار، خواهش می‌کنم! TTTT"
🐰: لایک کرد

💙: نمی‌خوام برم مدرسه، بعد از مدرسه هم امتحان دارم!!!!
🐰: خوبه که حداقل تعطیلات وجود دارن...

💙: لینو، چند تا آهنگ خوب برای ورزش پیشنهاد بده.
🐰: من فقط تو اسپاتیفای می‌زنم "اهنگای ورزشی" و هرچی میاد گوش میدم.

💙: ببخشید که تنها دارم غذا می‌خورم!
🐰: بیشتر بخور، من خیلی شیرینی دوست ندارم.

💙: لینو، بگو ببینم چانی داره چی کار می‌کنه. دارم از شوق دیدنش می‌میرم!
🐰: احتمالاً داره نفس می‌کشه و پلک می‌زنه!

💙: تعطیلات تابستونی داره تموم میشه، پس حمایتم کن!
🐰: تعطیلات تابستونی تموم شدن!!!!

💙: لینو اوپا، این عکس مورد علاقه‌ی منه از گربه‌م. اسمش استارکیه، و خیلی دوسش دارم چون نگاهش پر از عشقه به من.
🐰: لایک کرد

💙: لینو، تو شیرینی دوست نداری..؟ واقعاً..؟
🐰: هیسس

💙: یادت هست که چطوری آهنگ جدید رو بخونی؟
🐰: چطوری خونده میشه؟؟؟

💙: چیزی هست که توی گوچی پیشنهاد بدی؟؟ ✨️✨️✨️
🐰: لباس، کلاه، اکسسوری، کیف پول، کمربند، کفش


#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
دیدگاه ها (۰)

آنویل ترک "Half Time" منتشر شدhttps://youtu.be/46tbWWSFKNQ?s...

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد💙 اگه اوپای پن...

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد💙 امروز سالگرد...

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد💙: لینو، چی خو...

«عروسک من »Part 15 ویوی محنا : نمی‌دونم اما تهیونگ خیلی بهم...

my shy boy

وقتی....(درخواستی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط