کاپیتانمون همیشه کاپیتانه^_^

کاپیتانمون همیشه کاپیتانه^_^
دیدگاه ها (۲)

خسته نباشی مهندس!گلم زد چ گلی

نخند اینجوری:(دلم ضعف میره

من خودم تنهایی ب فدای تو(^.^)

یه سوال میخواس بپرسه؟!°_°قربونش برم(^.^)

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط