سعلااااااااااام به همگی ...خب من بستم داره کم کم ته میکشه

سعلااااااااااام به همگی ...خب من بستم داره کم کم ته میکشه ‌..دیگه نمیتونم بیام ویس تا هر وقت دوباره بسته بزنم ...شاید دو هفته دیگه بیااام ...دلم براتک تکتون خیلییییی تنگ میشه ..خیلی دوستتون داااااارم ..بای بای تا بعد
دیدگاه ها (۱۱)

سعلااااااااام همگی .. من اومدم

:/

دو تا دخملایه قشنگم فاطی‌و زهرا با دریا خخخ

______---_____

خب خوشگلای مننننمی‌خوام یه مدت از ویس برم..بنظرم دلیلی برای ...

بابا ؟p2ویو نامجون یهو صدای زنگ در آمد رفتم دیدم تهیونگ و جو...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط