+میخام مال تو باشم

+میخام مال تو باشم
_ولی من بهت اسیب میزنم







#تهکوک
دیدگاه ها (۰)

اگه میتونستی اسمتو عوض کنی چی میزاشتی؟ خودم کارن^_^

تهکوک✨☆☆☆☆☆☆☆☆☆#تهکوک#عشق#ال_جی_بی_تی_ای#بنگتن#کوکوی#ویکوک#ن...

مث اینکه انقد ضدحالم هیونگ و اونیم ازم متنفرن🙂💔

وقتی میخای با بابات اخبار ببینی: بخدا همینههههه بقرآن همینه

_ من و تو از اول مال هم بودیم و مال من بودت بهت میاد تهیونگ ...

میخوام مال تو باشم))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط