نمیخواستم به این زودی بگم ولی خوب نتونستم(:

نمیخواستم به این زودی بگم ولی خوب نتونستم(:
دیدگاه ها (۰)

کی گفته دخترا نمیتونن ادما رو حذف کنن؟؟

واقعا نمیخواستم بگم و توان گفتنشم به اون شخص نداشتم...

اممممممم.... بچه ها... نمیدونم چطور بگم.... ولی چند روز حالم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط