گر قیامت،

گر قیامت،
قصه باشد
من کجا بینم تو را....
دیدگاه ها (۱)

ناکامیم ای دوست ،زخودکامگی توست...

یعنی می شه تو رو بینم دوباره......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط