همیشه کسی دوست داشتم که بتونم بهش تکیه کنم ولی خداازم گرف

همیشه کسی دوست داشتم که بتونم بهش تکیه کنم ولی خداازم گرفتنش
#مرگ #برادر
دیدگاه ها (۷)

تنهایی یعنی بغض کنی بشکنی هیچ کس نفهمه

#کلیپ #موسیقی #اهواز #باحال

𝐏𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐚𝐥𝐥ᶠʳᵒᵐ ʷʰᵉʳᵉ ᵗʰᵉʸ ˡᵉᵃⁿآدما همیشه از جایی سقو...

همیشه دوست داشتم ابر بخورم:))☁😂

فعالیت کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط