بچه ها من یک عالمه تحقیق کردم و فهمیدم که تایپ شخصیتی دکو

بچه ها من یک عالمه تحقیق کردم و فهمیدم که تایپ شخصیتی دکو و دکو ی ویلن یکی است و فقط راه های جدایی رو انتخاب کردن و این که من هم تایپ شخصیتی اون هارو دارم که می شود INTP بعد شینسو هم همون تایپ رو دارد و اسویی،رانپو،ال،دکتر استون،اینوماکی هم همین طور

بعد اینا همه شخصیت های مورد علاقه ی من هستن ولی فکر نمی کردم ایزوکو،دکو
ویلن تایپ های شخصیتی یکی داشته باشند ولی خوش حال شدم که تایپ با دکو ویلن یکی است چون جزوی از ۳ تا شخصیت های مورد علاقم هست و می خواهم امروز در مورد تایپ های شخصتی فعالت کنم
دیدگاه ها (۰)

حق

این نقاشی هام بل گواش کاردستی هام رو هم داخل پست قبل گذاشتما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط