" به بعضیام باس گفت "

" به بعضیام باس گفت "
ترجیح میدم برم توالت
تا این که برم تو لاوت
دیدگاه ها (۵)

#دخملونه@_@ جییییییییییییییییغغغغغغغغغغ

اگ میخوای حال کسی رو بفهمی،ازش نپرس چون بهت دروغ میگه...! هد...

دخملم^_^

#دخملونهعاالییییییی

من واقعا هرچیزی رو به این ترجیح میدم

هعی تهیونگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط