گاهی اوقات چیزی نمیگویند....
گاهی اوقات چیزی نمیگویند....
چون بنظر شان لازم نیست که چیزی
گفته شود!!
با نگاهشان حرف میزنند....
وبه اندازه یک دنیا حرف میزنند....
هرگز نباید از چشمان زن و دختری
ساده گذشت.....!!
چون بنظر شان لازم نیست که چیزی
گفته شود!!
با نگاهشان حرف میزنند....
وبه اندازه یک دنیا حرف میزنند....
هرگز نباید از چشمان زن و دختری
ساده گذشت.....!!
- ۶۶۸
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط