اینم برای عشقم نانا جون...

اینم برای عشقم نانا جون...
از بوتیک کیانا جون خریدم...
دیدگاه ها (۱۱)

داره میگه گوجون پیو منو ببخش بچگی کردم ...منم عمرا ببخشمش...

این واسه عشقم نانا....بخاطر اینکه امشب دیر اومدم ...

اینو بپوشم بریم نانا جونم؟

کیانا بچه جون:)

لایک کامنت فراموش نشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط