بزرگ‌ترین اشتباه ما اینه که . .

بزرگ‌ترین اشتباه ما اینه که . .
از آدم‌های معمولـی،انتظار رفتارهای عمیـق داریم!›
دیدگاه ها (۰)

دیگه اگه وسط خیابون هم گریه کنیم نه تنها کسی تعجب نمیکنه بلک...

ولی این آهنگ عالیه:))))

انتظار داشتن اشتباه ترین چیزه......

نشانه های بزرگ ترین خطر دنیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط