از ادما متنفرم....

از ادما متنفرم....
:'(
دیدگاه ها (۵)

تنهایی...

هرکس به طریقی دل ما میشکند...

سرد که باشی خواستنی تری...

هیچ کس دردش را نمیفهمد...

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

وای متنفرم از این ادما یعنی چی😐😂‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ...

مراقبت اعتبارتون توی قلب ادما باشید...ادما دوبار مهم نمیشن.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط