حرفی ندارم دیگه

حرفی ندارم دیگه
دیدگاه ها (۲)

جلسی فوقسری و غیبت

گرنش بود خوردش

خدای جذابیت و دوس دخملش

نیشتون نزنه هههخخخ

حرفی ندارم دیگه...

من دیگه حرفی ندارم

حرفی ندارم برات دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط