امید :

امید :
بسم الله قاسم جبارین..
پس از حملات گسترده دشمن به تمامی زیر ساخت ها ما آرام ننشستیم و جوابی محکم به دشمن دادیم و دشمن پس از بلاک شدن تسلیم شد و این پیروزی به تمامی جبهه های مقاومت تبریک می گویم ( قضیه آیدا و سجاد )

من : ببین جررررر خوردم سر این حرف امیدددددد
چچچچچچ میگه ناموصننن
قضیه آیدا و سجاده هااا😂💔🤪
دیدگاه ها (۰)

اوخودااااا

روز دختر مبارکت باشه بانو👑🎀❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط