وقتی زیر پست من کامنت بذارین چه اتفاقی می افته ؟ :|
وقتی زیر پست من کامنت بذارین چه اتفاقی می افته ؟ :|
وقتی کامنت میذاری بقیه بچه ها کامنتتو میبینین!بعد میان پروفایلت میبینین! بعد میگن وای عجب پروفایل باحالی داره بعد هرروز میان بهت سر میزنن لایکت میکنن بعد لایکات زیاد میشه بعد باهم دیگه دوست میشین بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه ! بعد باهم دیگه کات میکنین ! بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی عاشناییتون که من باشم فحش میدین :| اصن چه بهتر که کامنت نذارین !! نه ؟؟والا چه کاریه ؟؟
وقتی کامنت میذاری بقیه بچه ها کامنتتو میبینین!بعد میان پروفایلت میبینین! بعد میگن وای عجب پروفایل باحالی داره بعد هرروز میان بهت سر میزنن لایکت میکنن بعد لایکات زیاد میشه بعد باهم دیگه دوست میشین بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه ! بعد باهم دیگه کات میکنین ! بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی عاشناییتون که من باشم فحش میدین :| اصن چه بهتر که کامنت نذارین !! نه ؟؟والا چه کاریه ؟؟
- ۱.۴k
- ۰۹ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط