///

///
دیدگاه ها (۱)

باران نبار احساسی اش نکن ؛من و او ن ما نشده ایم

به سلامتی برق!که هر وقت رفت برگشت...‏‎

بیشتر از خیلی

کاش سرنوشت را از سرنوشت

💘⛓️... -داشتم چای می‌نوشیدم به یکباره دلتنگش شدم ‌:) و اشک د...

مرد مورد علاقه من؟ " آخه دورت بگردم که انقدر حرص نخوری"

تو نرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط