دیگه ی جورایی با دردامون خو گرفتیم😔😞

دیگه ی جورایی با دردامون خو گرفتیم😔😞
دیدگاه ها (۱۹)

به کسی هیچی ربطی نداره

وسایل ادیت آگر نیاز داشتید کمه ولی خو ی پست دیگه میزارم الان...

یادم نی از کی اصکی رفتم ولی خو تقصیر خودته دیگه میخواستی وید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط