تَمامِ جادّه را رفتم، غُباری از سَـواری نیست،
تَمامِ جادّه را رفتم، غُباری از سَـواری نیست،
بیابـان تا بیابـان جُـسته ام رَدِّ نِشـانَت را...
#حسین_اسرافیلی😍 😍 🌼 🌼 🌼
بیابـان تا بیابـان جُـسته ام رَدِّ نِشـانَت را...
#حسین_اسرافیلی😍 😍 🌼 🌼 🌼
- ۴۵۰
- ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط