گاهی مثل خودش باشی بهتره……..

گاهی مثل خودش باشی بهتره……..
دیدگاه ها (۱)

باج نده👍🏻

دوستت نخواهد داشت💔

💜

تنها باشی بهتره...

گاهی فقط باید آرام باشی…بدون قضاوت، بدون عجله، بدون دلیل.زند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط