میخوام براش یه دوست وخمل پیدا کنم البته ده سال دیگه که خو

میخوام براش یه دوست وخمل پیدا کنم البته ده سال دیگه که خوشکل تر شد
دیدگاه ها (۲۲)

البته دخمل هارو میخوره

الان یهویی منو فالوده شیرازی

خخخخ تو چقدر نویی

اره بخدا

اولین سوالی که میپرسم وقتی میخوام دوست پیدا کنم: ارمی ای؟

بچها میخوام یه بیس دیگه درست کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط