چالش
چالش
اسم: آتوسا
لقب:آتو ... آتوهان ... ننه سوهو ... شوخ و هپی ویروس شدید
تولد:28 تیر
خوراک: همهـ چیـز خوار
محل سکونت:تهران ٍ پایتخت نشین
💜 رفیق فاب:کلی دارم ... همه اکسو الا
دوس دختر/پسر: فقط بیاسم
☺ ️اخلاق:شوخ طبع ... خجسته( الکی خوش ) ... مهربون ...
روحیه: عالیــــ ... از این بهتر نمیشه ... الکی میشینم میخندم ...(دیوونه هم عمتونه )
دعـــــوا: فقط با داداشم ( خره کصافته بیشعوووووووووووووووور )
تیپ : اسپرت ٍ پسرونه ٍ گاهی هم دخترونه
وسیلہ جنـــــگے: گریع ... مخصوصا وقتی داداشم عذیت کنع ...
رفیق باز : شدیداً
خوبی کردۍ: اوهوم ... خدا رو شکر قدرمو میدونن ^__^
خیانت دیدے:نوچ
فوتبالے:یعس شدیدا
آبی یا قرمز: ابی ...
حسود : معلممون میگه میس جلس ... یعنی خانمه حسود ولی من حسود نیستم ^__^
ازدواج : لوهان
باشے :کی باشع ؟! ؟__؟
نباشی:کی نباشع !__!
تفریح: اهنگ گوش دادن ... خندیدن ... حرف زدن ... رقصیدن ... کلاس کره ای
داوطلب مرگ: به هیچ وجع ... عاشق زندگیمم
پلیز شرکت کنید ... هرکی شرکت کنه 10 پست اخرشو لایک میکنم
اسم: آتوسا
لقب:آتو ... آتوهان ... ننه سوهو ... شوخ و هپی ویروس شدید
تولد:28 تیر
خوراک: همهـ چیـز خوار
محل سکونت:تهران ٍ پایتخت نشین
💜 رفیق فاب:کلی دارم ... همه اکسو الا
دوس دختر/پسر: فقط بیاسم
☺ ️اخلاق:شوخ طبع ... خجسته( الکی خوش ) ... مهربون ...
روحیه: عالیــــ ... از این بهتر نمیشه ... الکی میشینم میخندم ...(دیوونه هم عمتونه )
دعـــــوا: فقط با داداشم ( خره کصافته بیشعوووووووووووووووور )
تیپ : اسپرت ٍ پسرونه ٍ گاهی هم دخترونه
وسیلہ جنـــــگے: گریع ... مخصوصا وقتی داداشم عذیت کنع ...
رفیق باز : شدیداً
خوبی کردۍ: اوهوم ... خدا رو شکر قدرمو میدونن ^__^
خیانت دیدے:نوچ
فوتبالے:یعس شدیدا
آبی یا قرمز: ابی ...
حسود : معلممون میگه میس جلس ... یعنی خانمه حسود ولی من حسود نیستم ^__^
ازدواج : لوهان
باشے :کی باشع ؟! ؟__؟
نباشی:کی نباشع !__!
تفریح: اهنگ گوش دادن ... خندیدن ... حرف زدن ... رقصیدن ... کلاس کره ای
داوطلب مرگ: به هیچ وجع ... عاشق زندگیمم
پلیز شرکت کنید ... هرکی شرکت کنه 10 پست اخرشو لایک میکنم
- ۲.۱k
- ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط