مشکلی نیس:) 💙 💘

مشکلی نیس:) 💙 💘
دیدگاه ها (۱)

خودتو زحمت نده آقا خودم میام*-__-

ببینم دیه کی جرات داره بت بگه منحرف! 😡 😡 😡

تو امروز رفتی رستورانمنم بازار:) 💙 ...منم تنها بودم انگار😿 💘

من یه دخترخشک و عصبی و یکم زخمی ام:).. و کم حرف^^کاش همینجور...

خودآگاه قسمت سوم

سلامم بچه ها یچیزی من فهمیدم من به جای سبک انیمه از سبک مانگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط