همه عاشق اکسو مگه میشه کسی از اکسو بدش بیاد هر کی بدش بیا

همه عاشق اکسو مگه میشه کسی از اکسو بدش بیاد هر کی بدش بیاد جمع کنه از فندوم بره
دیدگاه ها (۷)

به به به به خوشم اومد خوشم اومد چه میکنه این بکی

توی ژاپن برای سالگرد اکسو لوازم میدن ولی توی ایران میگی اکسو...

به حرف بابا کریس گوش کنید غذا رو هدر ندید 😂😍😍😍

جوووووووووووون چانیول بازمیگردد😈😈

مگه دختری هم هست از این شاهکار بدش بیاد؟

امروز: "اورانیوم رو بدیم بِره،مگه چی میشه"فردا : "فلان شهرو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط