نمیخوام بدونم چجوری بدون تو نفس میکشم🤐 😈

نمیخوام بدونم چجوری بدون تو نفس میکشم🤐 😈
دیدگاه ها (۱)

barkod⬛

koln dst drh tu furdgah ahng gush kone😐 😊

dokhi ha ruzetun mobarak💕 💖

in 2 ta motarjem kheyli khuban👌 👌 👌

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم ... واست حبس تو قفس میکشم ...تو...

تو رو دست نمی‌زنم تو رو نفس میکشم🫀✨🫠>>. .#𝙀𝙙𝙞𝙩#𝑺𝒂𝒓𝒅𝒂𝒓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط