کاش میدونستی ودرک میکردی

کاش میدونستی ودرک میکردی
دیدگاه ها (۱)

بی نهایت

الهی

ازبچگی سوختیم هنوزم که هنوز....خوشیم چی بوده خدایا

چرا خدایااااااااا

ای کاش... به قلبم طلوع میکردیتا اتش چشمانت، بر هرکسی جز من خ...

بهار جان ای کاش میدونستی چقدر دوست دارم و عاشقتم 🙏 😥💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط